خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی خبر داد؛

رشد ۵۱ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۹۹

استاندار تهران با اشاره به لزوم افزایش انگیزه کارمندان از رشد ۵۱ درصدی اعتبارات هزینه ای استان تهران در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به ضرورت افزایش انگیزه کارمندان اظهار داشت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان است که باید شرایط لازم برای افزایش انگیزه کارکنان فراهم شود.

وی ادامه داد: به منظور رعایت عدالت در دستگاه های مختلف، سرانه تخصیص یافته به هر یک از دستگاه های اجرایی به ازای پرسنل برآورد شود تا مبنای عملکرد و اقدامات قرار گیرد.

استاندار تهران با اشاره به رشد اعتبارات هزینه ای استان تصریح کرد: اعتبارات هزینه ای استان تهران برای سال ۱۴۰۰ با رشد ۵۱ درصدی همراه خواهد بود که رشد مطلوب و معقولی می باشد.

محسنی بندپی سپس با اشاره به لزوم افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی استان تهران تاکید کرد: با توجه به کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی استان تهران در زمینه های مختلف تخت های بیمارستانی، خانه های بهداشت، مراکز بهداشت روستایی و غیره تمام تلاش ما معطوف این است تا با استفاده از ظرفیت خیّرین، وزارت بهداشت و کمک های استانداری این کمبودها جبران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز