خبرگزاری کار ایران

انفجار سیلندرهای گاز جان یک نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۷۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از کشته شدن یک نفر به دلیل حریق در یک انبار نگهداری سیلندر گاز مایع خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۱۵:۴۷ یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در بلوار کرمان‌خودرو پایین‌تر از جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی، خودروهای پشتیبانی و فوماتیک به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک گاراژ بزرگ بود که ده‌ها دستگاه سیلندرهای گاز مایع در آن نگهداری می‌شد.

وی با اشاره به اینکه قسمتی که سیلندرها نگهداری می‌شد حدفاصل دو ساختمان یک طبقه کوچک بود، تصریح کرد: سیلندرها به صورت نامرتب در این بخش انبار شده بودند. این سیلندرها به دلیل نامشخصی دچار حریق شده بود. زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند چندین انفجار نیز اتفاق افتاده بود و کاملا سیلندرها شعله‌ور بود.

ملکی خاطرنشان کرد: ۶ خودرو نیز در این بخش وجود داشت که تقریبا همه آنها نیز شعله‌ور بود. احتمال سرایت بیشتر آتش نیز وجود داشت. آتش به دو ساختمان یک طبقه نیز سرایت کرده بود. آتش نشانان در شرایط بسیار خطرناک عملیات را آغاز کردند و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان زمانی که برای خاموش کردن آتش اتاق وارد شده بودند با جسد بیجان یک فرد کاملا سوخته روبرو شدند. در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز