خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۴۴

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو عملیات جداگانه در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین دهکی"در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و توقیف محموله قاچاق سوخت شدند.

وی افزود: مرزداران دریابانی قشم، پس از کسب خبری مبنی بر خروج یک شناور حامل سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه، در یک عملیات موفقیت آمیز موفق شدند شناور را شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

سردار دهکی تصریح کرد: مرزداران دریابانی میناب در یک عملیات جداگانه دیگر نیز موفق شدند تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را در خور "بندزرک" کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: ماموران در مجموع موفق به کشف ۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲۲۲ میلیون ریال شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تقدیر از همکاری مرزنشینان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای استان در جنوب غرب کشور را به کار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز