خبرگزاری کار ایران

۲۱هزار هکتار دیگر از اراضی ملی استان تهران دارای اسناد تک برگ شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۰۰

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ابراز داشت: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر، ۲۱ هزار هکتار دیگر از اراضی ملی و دولتی استان تهران دارای اسناد تک برگ شد.

 به گزارش  ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران علینقی حیدریان که در سی و پنجمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران سخن می گفت افزود: با پیگیری های به عمل آمده و برگزاری جلسات مستمر کارگروه مشترک و با احتساب این میزان اراضی کاداستری شده، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی استان تهران دارای اسناد تک برگ شدند.

وی از صدور اسناد تک برگ برای ۳۵ هزار هکتار دیگر از اراضی ملی استان تهران در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد: با اصلاح هندسی انجام شده و تأئیدیه کمیته فنی ممیزی و رفع موانع موجود بر سر راه صدور اسناد مالکیت در این جلسه، این میزان اراضی که مربوط به شهرستان های ری، پردیس و فیروزکوه می باشد برای صدور اسناد تک برگ به ادارات ثبت شهرستان های مذکور تحویل داده شد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران برسرعت بخشیدن در اجرای طرح کاداستر تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای این طرح در پیشگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی بر روی اراضی ملی، اجرای این طرح در سال جاری به عنوان اقدامی جهشی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز