خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت وزارت دفاع برای ایمنی تهران/ سرانجام تفاهمنامه پادگان ۰۶

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۰۷۰

شهردار تهران گفت: قرار است با استفاده از ظرفیت های وزارت دفاع، ایمنی شهر تهران را بالاتر ببریم هم اکنون در این حوزه خلا های وجود دارد که یکی از آنها امداد و اطفاء هوایی و نیز لزوم رسیدگی به حادثه دیدگان در سطح شهر به وسیله امداد هوایی است.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه امضای تفاهمنامه میان شهرداری تهران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خبرنگاران گفت: امروز خدمت امیر حاتمی رسیدیم تا با استفاده از ظرفیت های وزارت دفاع، ایمنی شهر تهران را بالاتر ببریم هم اکنون در این حوزه خلا های وجود دارد که یکی از آنها امداد و اطفاء هوایی و نیز لزوم رسیدگی به حادثه دیدگان در سطح شهر به وسیله امداد هوایی است. در این زمینه همکاری های خوبی پیش از این هم با وزارت دفاع داشتیم اما با این تفاهمنامه این همکاری ها و ابعاد گسترده تری می گیرد.

او افزود: بخشی از این همکاری ها مربوط به ساخت تجهیزات مورد نیاز برای شهرداری در صنایع وزارت دفاع است. یکی از این تجهیزات مربوط به حوزه رباتیک و تجهیزات کنترل از راه دور است. 

براساس اعلام پایگاه خبری شهر، حناچی با بیان این که بنای ما توسعه همکاری ها با وزارت دفاع و استفاده از ظرفیت های ممکن برای این کار شهردار تهران است درباره وضعیت پادگان ۰۶ هم گفت: تمام اقدامات حقوقی در این زمینه انجام شده است دوستان ما در نیروهای مسلح مباحثی دارند که در حال مذاکره برای حل کردن آن هستیم تلاش می‌کنیم که نگرانی‌های آن ها را برطرف کنیم و پروژه پادگان ۰۶ بر اساس برنامه پیش بینی شده پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز