خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۰۴۵

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی علی خرسند زاک را به سمت سرپرست مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم خطاب به علی خرسند آمده است: 

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین منصوب می‌شوید. 

امید است در راستای ارتقای کیفی نظام آموزش عالی، تعیین و تثبیت برنامه‌های گسترش، کمی، تنظیم و اجرای برنامه‌های علمی (آموزشی و پژوهشی) در راستای شبکه‌سازی و مأموریت‌گرایی، متناسب‌سازی رشته‌ها با نیازها، همکاری لازم با دانشگاه بجنورد در اجرای مصوبه شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی (موضوع نامه‌های شماره ۱۶۰۹۳۴/۲ مورخ ۰۳/۰۸/۹۹‬ و ۱۶۳۰۸۲/۲ مورخ ۰۶/۰۸/۹۹‬ داشته و اهتمام عالی خویش را در توسعه کمی و کیفی آن مجتمع با بهره‌مندی از مشارکت اعضای هیئت علمی و کارکنان به‌کار گیرید. 

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن مجتمع و با اتکال به خداوند متعال، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به‌کار برید. 

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات مصطفی حیدری، رئیس سابق مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز