خبرگزاری کار ایران

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۹۸

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران و وزش باد موقت در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از ظهر امروز (۲۶ آبان ماه) تا بعدازظهر جمعه ( ۳۰ آبان ماه) بارش باران و وزش باد موقت در نفاط مختلف کشور پیش بینی می‌شود. این شرایط جوی امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، بوشهر، شمال استان‌های خوزستان، زنجان و کردستان، فردا (۲۷ آبان ماه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، جنوب آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و شمال استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز و خراسان شمالی و چهارشنبه (۲۸ آبان ماه) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی جنوب کرمان نیمه شرقی هرمزگان و شمال استان های اصفهان، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی پیش بینی می شود.

بارش باران و وزش باد موقت پنج‌شنبه (۲۹ آبان ماه) دراستان های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان های تهران، قزوین، البرز و سمنان و جمعه (۳۰ آبان ماه) در استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، مرکزی، جنوب استان های زنجان، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی دور از انتظار نیست.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی اختلال در تردد جاده ای، احتمال جاری شدن روان آب، برخورد صاعقه در استان های جنوبی و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی و نسبت به اجتناب از تردد غیر ضروری،عدم اتراق در اطراف رودخانه ها، پاکسازی معابر و کانال ها و احتیاط در صعود به ارتفاعات توصیه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز