خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

هوای تهران فردا ابری است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۱۶

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران برای فردا به خصوص در بعد از ظهر ابری به همراه وزش باد پیش بینی می‌شود.

«صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: انتظار داریم برای فردا (۲۷ آبان) در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین در بوشهر و فارس بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق را پیش‌بینی می‌کنیم و احتمال بارش در استان‌های کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، جنوب آذربایجان شرقی و غربی برای فردا را خواهیم داشت.

ضیائیان بیان کرد: برای روز چهارشنبه (۲۸ آبان) بارش کم، همراه با رعد و برق را برای ساحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب کرمان، شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

وی در مورد وضعیت در روز پنجشنبه (۲۹ آبان) ادامه داد: احتمال بارش باران در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد، همچنین در آذربایجان شرقی، اردبیل گیلان و مازندران بارش پراکنده باران محتمل است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای تهران گفت: هوای تهران برای فردا به خصوص در بعد از ظهر ابری به همراه وزش باد پیش بینی می‌شود و همچنین برای روز چهارشنبه بارش باران را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز