خبرگزاری کار ایران

تقدیر رییس فراکسیون کارگری شورای شهر از آتش‌نشان پاک‌دست و امانت‌دار

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۲۱۱

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز از کارگر قراردادی سازمان آتش‌نشانی بخاطر پاک‌دستی و امانت‌داری تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز افشین حبیب‌زاده و محسن هاشمی رفسنجانی میزبان حسین حسین‌نژاد کارگر قراردادی سازمان آتش‌نشانی بودند که چندی پیش کیف حاوی پول نقد و اسناد مالی به ارزش حدودا یک میلیارد تومان را به صاحبش بازگرداند. 

در این نشست که داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیز حضور داشت، حسین‌نژاد از نیروهای ایستگاه شماره ۲۷ به بیان ماجرا پرداخت. 

در پایان هاشمی و حبیب‌زاده از این کارگر پاک‌دست و امانت‌دار با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کردند. 

متن تقدیرنامه که به امضای رییس شورا و رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران رسیده بود، به این شرح است: 

پیامبر اکرم (ص): 

خَیْرُ النَّاسِ أنْفَعُهُمْ لِلنَّاسِ 

بهترین مردم کسی است که سودش برای مردم بیشتر از دیگران باشد

جناب آقای حسین حسین‌نژاد 

در ایامی که مشکلات اقتصادی کشور و شیوع بیماری کووید۱۹ موجب افزایش فشار به خانوارها، سخت‌تر شدن شرایط معیشتی مردم و افزایش فشارهای اقتصادی و اجتماعی شده و در این میان، قشر نجیب، بی‌ادعا و زحمتکش کارگر (که اکثریت آن‌ها حداقل‌بگیر بوده و برخی از آن‌ها، مزد زحمات خود را پس از ماه‌ها تاخیر دریافت می‌کنند) رنج مضاعفی را تحمل می‌کنند، وجود وجدان‌های بیدار و آگاهی چون جنابعالی که با بازگرداندن کیف پول حاوی مبلغ قابل توجهی وجه نقد به صاحبش، جوانمردی را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور رسانده، مایه مباهات بوده و این برخورداری از روحیه امانت‌داری، صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی، انسانی و اسلامی جنابعالی درخور تحسین و سپاس است. 

بر خود فرض می‌دانیم این لوح را به پاس قدرشناسی از حرکت ارزنده حضرتعالی تقدیم کرده و سلامت و توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند قادر متعال مسألت می‌نماییم. 

محسن هاشمی رفسنجانی

رییس شورای اسلامی شهر تهران

افشین حبیب‌زاده

عضو و رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز