خبرگزاری کار ایران

گودرزی خبر داد:

پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف/ افزایش گشت‌های تلفیقی نظارتی از امشب

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۰۰

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از پملب ۳۵ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حمیدرضا گودرزی» معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره عدم رعایت برخی اصناف درخصوص محدودیت فعالیت از ساعت ۱۸ در شهر تهران گفت: ۱۵۰ گشت تلفیقی متشکل از پلیس اماکن، تعزیرات و همچنین سایر دستگاه‌ها و همچنین نمایندگان بهداشت و درمان استان تهران هرشب نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی اداهم داد: براساس گزارش پلیس اماکن ۸۲ درصد کسبه همکاری لازم را با ما دارند و صرفا ۱۹ الی ۱۸ درصد همکاری لازم را ندارند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: گشت‌های تلفیقی در ابتدا تذکر لسانی داده و پس از آن اقدام به تذکر کتبی، جریمه و پلمب واحد صنفی متخلف می‌کنند.

گودرزی تصریح کرد: تاکنون نیز ۵۰۰ تذکر کتبی، ۲۷ جریمه ۳۰۰ هزار تومانی و ۹۰ جریمه یک میلیون  تومانی انجام شده است. همچنین ۳۵ واحد صنفی نیز پلمب شده است و این ارقام نشان دهنده این است که کسبه همراهی لازم را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از امشب گشت‌های نظارتی بیشتر می‌شود، گفت: مالکان پاساژ‌ها نیز باید به اصناف و مغازه‌داران تذکرات لازم را درخصوص عدم فعالیت از ساعت ۱۸ بدهند تا ما ناچار به استفاده از قوه قهریه نشویم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: گشت‌ها بدون هیچ اطلاعی به اصناف انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز