خبرگزاری کار ایران

انتقاد میرلوحی از محافظه‌کاری در بخش‌های اقتصادی و حقوقی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۷۸

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران از شهردار درخواست کرد که هرچه سریعتر درباره تخلفات پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۵، افکار عمومی را با اطلاع رسانی و روش‌های حقوقی توجیه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود میرلوحی در جریان دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران درباره تخلف در منطقه ۵ گفت: احساس می‌کنم محافظه کاری همکاران ما در بخش‌های اقتصادی و حقوقی شهرداری کم کم به جایی می‌رسد که اشکالات دوره قبلی به نام این دوره ثبت می‌شود. 

او ادامه داد: از آقای حناچی تقاضا کردم اولا از زحمات همکاران خودشان دفاع کنند و ثانیا بیشتر از این تعلل نکنند. چند صد گزارش بازرسی کل در دوره گذشته بلاتکلیف ماند، اما رسانه ملی اعلام می‌کند در ۴ سال گذشته در منطقه ۵، پروژه‌های مشارکتی با تخلف روبرو بودند و شهرداری منطقه ۵ وقتی توضیح می‌دهد، رسانه ملی باز هم در پایان گزارش به مطلب خود تبصره می‌زند که نشان می‌دهد هدفی است که دوره پنجم را به این بی‌انضباطی‌ها و تخلفات رخ داده پیوند بزند. 

میرلوحی گفت: لذا از آقای حناچی درخواست کردم به روش حقوقی و اطلاع رسانی، افکار عمومی را توجیه کنند و در رسیدگی به این موارد تسریع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز