خبرگزاری کار ایران

تذکر جدی به عدم تعطیلی تهران/اگر همه موافقند چرا شهر تعطیل نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۲۷

عضو شورای شهر تهران در انتقاد به عدم تعطیلی تهران گفت: چه تعداد از شهروندان تهرانی باید هر روز جلوی چشم ما پرپر شوند تا به این نتیجه برسید که باید شهر تعطیل شود؟ واقعا نمیدانم دولت دنبال چیست و این میزان از عدم شفافیت تا کجا باید ادامه پیدا کند؟ بالاخره بگویند اگر همه موافقند چرا شهر تعطیل نمی‌شود و چه اتفاقی باید رخ دهد که ما فکر کنیم بحران است؟

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حجت نظری در جریان دویست و چهل و هشتیمن جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر امروز بنده، تکرار تذکری است که هفته گذاشته بنده و تعدادی از همکارانم در شورای شهر در مورد تعطیلی تهران مطرح کردیم. مجبور شدم امروز تذکرم به دولت را در موردعدم تعطیلی دو هفته‌ای تهران تکرار کنم، چرا که متاسفانه همچنان ترتیب اثر داده نشده است. 

او ادامه داد: جای تعجب دارد که نمایندگان مردم در شورای شهر تهران با این تعطیلی موافقند. استاندار تهران هم در مصاحبه‌ای که انجام داده، گفته که با این تعطیلی موافق است. آقای واعظی که رییس دفتر رییس جمهور است و باید به امور دفتر رسیدگی کند، اما باتوجه به اینکه در تمام امور از سیاست خارجی تا موارد داخلی اظهارنظر می‌کنند، در این مورد نیز مصاحبه کرده و گفتند که آقای رییس جمهور هم موافق تعطیلی است. 

نظری ادامه داد: حالا اینجا سوال اساسی که پیش می‌آید، این است که پس واقعا ناراضی کیست؟ وقتی مردم، نمایندگان مردم در شورا، استانداری و به گفته آقای واعظی، رییس جمهور هم راضی هستند، ناراضی چه کسی است و چرا واقعا شهر تهران تعطیل نمی‌شود؟ 

او افزود: چه تعداد از شهروندان تهرانی باید هر روز جلوی چشم ما پرپر شوند تا به این نتیجه برسید که باید شهر تعطیل شود؟ واقعا نمیدانم دولت دنبال چیست و این میزان از عدم شفافیت تا کجا باید ادامه پیدا کند؟ بالاخره بگویند اگر همه موافقند چرا شهر تعطیل نمی‌شود و چه اتفاقی باید رخ دهد که ما فکر کنیم بحران است؟ 

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر در شرایطی که میزان فوتی‌های روزانه در تهران بیشتر از یک هواپیما شده و هنوز به این نتیجه نرسیده‌اید که شرایط بحرانی است، پس دیگر باید چه اقدامی انجام شود که بگوییم ما به بحران رسیده‌ایم. به دولت تذکر جدی می‌دهم و امیدوارم که ترتیب اثر داده شود. شهر تهران با درنظر گرفتن شرایط ممنوعیت ورود و خروج باید به مدت معلومی تعطیل اعلام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز