خبرگزاری کار ایران

توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۶۱

فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تشییع پیکر شهیدان هنگ مرزی ارومیه گفت: مرزبانان با دلیرمردی و رشادت در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادند و اجازه نفوذ به اشرار و معاندان را به خاک کشور عزیزمان ندادند.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در مراسم تشییع پیکر شهیدان هنگ مرزی ارومیه، اظهار داشت: مرزبانان با دلیرمردی و رشادت در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادند و اجازه نفوذ به اشرار و معاندان را به خاک کشور عزیزمان ندادند.

وی افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی و امنیت پایدارکشورمان با خون شهدای عزیزمان آبیاری می شوند و رزمندگان مرزبانی تا سرکوب نهایی دشمنان و کسانی که دل در گرو اشرار دارند در مرزها با صلابت و اقتدار ایستاده اند.

فرمانده مرزبانی ناجاتصریح کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن، این افراد پست را به سزای اعمالشان می رسانیم و ضربه مهلکی به آنان وارد خواهیم کرد.

وی با اشاره به روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردم و مرزنشینان غیور آذربایجان غربی، گفت : متاسفانه معاندان و ضد انقلاب هایی در اطراف مرزهای کشور ما هستند که با اختصاص بودجه های کلان گروه های تروریستی را هدایت می کنند تا در کشور عزیزمان ایران اسلامی ناامنی ایجاد کنند، اما تاکنون با پایمردی مردم غیور و مرزبانان رشید کشورمان،توطئه های آنان نقش بر آب شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی با بیان اینکه در حمله تروریستی روز گذشته،تلفات سنگینی به اشرار وارد کردیم، خاطر نشان کرد: با همراهی تمامی نیروهای پرتوان نظامی در استان و همکاری دستگاه ها انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز