خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

شرایط کرونایی تهران نسبتا حاد است

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۱۷

شهردار تهران در واکنش به لغو مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۰ گفت: اعلام کردیم با توجه به شرایط تهران برگزاری مراسم را منتفی کنند، چرا که شرایط کرونایی تهران نسبتا حاد است و باید همه رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ تهران گفت: تعدادی از پروژه‌های محله‌ای منطقه ۱۰ امروز افتتاح شد که مهمترین آن احداث یک درمانگاه محلی و خیابان شهید دعوتی است که امروز افتتاح خواهد شد. 

او ادامه داد: اینها پروژه‌های محله محور هستند که در مقیاس محلی و عمدتا با نظر مردم محله، شورایاران و شهرداری منطقه و نواحی شکل گرفتند و اولویت‌بندی شده اند. 

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا این پروژه‌ها به درخواست مردم محله شکل گرفته‌اند، گفت: در واقع هم مطالبات مردم است و هم برنامه‌هایی است که برای آرام کردن فضاهای محلی و بالا بردن کیفیت محلات صورت می‌گیرد. 

او درباره مهمترین مشکلات منطقه ۱۰ گفت: در مناطقی همچون منطقه ۹ و ۱۰ شاهد تراکم بالا هستیم و به همین دلیل خدمات محلی در آن‌ها پایین است. مهمترین نیازها فضای سبز است و برای توسعه فضای سبز این محلات برنامه داریم و به زودی چند پارک جدید را در این مناطق کلنگ زنی خواهیم کرد. 

شهردار تهران افزود: یکی از سرانه‌هایی که با توجه به طرح تفصیلی بررسی و کنترل می‌شود سرانه فضای سبز است، و در برخی از محلات با مساحت سرانه فضای سبز فاصله داریم و باید آن را جبران کنیم. 

حناچی درباره رعایت فاصله اجتماعی وعدم برگزاری مراسمات گفت: اعلام کردیم با توجه به شرایط تهران برگزاری مراسم را منتفی کنند، چرا که شرایط کرونایی تهران نسبتا حاد است و باید همه رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز