خبرگزاری کار ایران

لزوم اتصال ادارات به سامانه احضار هویت الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۰۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به لزوم اتصال ادارات به سامانه احضار هویت الکترونیکی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا عباس پاشا در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران که با حضور استاندار تهران برگزار شد با اشاره به وضعیت کارشناسان حوزه آی تی در شهرستان ها اظهار داشت: برای کارشناسانان حوزه آی تی ساختار خوبی تعبیه نشده و این کارشناسان زیر نظر حوزه مالی هدایت می شوند که مقرر شد با ابلاغ انشایی همه کارشناسان حوزه آی تی زیر نظر معاونت برنامه ریزی قرار گیرند، چراکه این امر وضعیت پاسخگویی و خدمات دهی را افزایش می دهد و در رسیدن به اهداف دولت الکترونیک کمک کند.
 
وی ادامه داد: در حوزه عملکرد مالی و اداری چند شاخص داریم که به فرمانداران ابلاغ شده که بیشتر مربوط به حوزه برنامه ریزی و پشتیبانی است، ضمن اینکه خریدهای جزئی، متوسط و کلی از طریق سامانه ستاد مورد نظارت قرار گیرد و اجرای مدیریت سبز در زمینه انرژی، آب برق، گاز و پسماند نیز مورد توجه باشد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تصریح کرد: احصا و شناسایی اموال و دارایی‌های ثابت در فرمانداری و مستندسازی اموال منقول و غیرمنقول مورد توجه قرار گیرد، به علاوه ارزشیابی مدیران تا پایان  بهمن ماه ارسال شود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، پاشا با اشاره به لزوم ارتقا سلاامت اداری و مبارزه با فساد گفت: حقوق شهروندی در نظام اداری، مناسب سازی فضای اداری، توسعه و ترویج فرهنگ نماز، رسیدگی به شکایات مردمی، ارزیابی سامد، استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی به ویژه در ادرات شهرستان ها، اتصال به سامانه احضار هویت الکترونیکی و رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز