خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی خبر داد:

فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در بیشتر مناطق کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۶۳

سازمان هواشناسی کشور با صدور سه هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد موقت و کاهش دما خبر داد.

به گزارش ایلنا، در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد موقت و کاهش دما امروز (۲۱ آبان) در استان‌های گیلان، گلستان، خراسان شمالی، خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و همدان پیش‌بینی می‌شود و طی فردا (۲۲ آبان) در استان‌های گیلان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، یزد، فارس و کرمان دور از انتظار نیست.

بر اساس این هشدار طی روز جمعه (۲۳ آبان) در استان‌های همدان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، گیلان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و اصفهان وقوع رگبار و رعد و برق همراه با کاهش دما خواهیم داشت و این شرایط طی روز شنبه (۲۴ آبان) در استان‌های البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

سازمان هواشناسی در ادامه این هشدار خود آورده است که فعالیت سامانه بارشی در کشور کماکان تا روز یکشنبه (۲۵ آبان) ادامه دارد و طی این روز بارش‌هایی را در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز