خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۳۰ میلیارد کالای قاچاق در بندر گناوه

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۵۸

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان در بندر گناوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "منصوررضا عزیزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز ، مرزبانان در بندر گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری عوامل انتظامی موفق شدند در اقدامی به موقع یک فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به سمت مرزهای آبی در حال حرکت بود را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مأموران پس از توقیف، در بازرسی از شناور موفق شدند، ۱۸۹ دستگاه کولر گازی اسپلیت، ۵۶ هزار و ۱۰۰متر پارچه، ۲۹ هزار و ۴۶۵ عدد لوازم جانبی موبایل،۲۴۰ دستگاه دوربین مدار بسته و ۲۰۰ دستگاه شارژر خودرو را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۳۶ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد کردند و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: مرزبانان استان بوشهر، با دقت و هوشیاری کامل ضمن کنترل شبانه روزی نوار مرزی از هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری کرده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز