خبرگزاری کار ایران

واریز کمک هزینه معیشتی برای ۱۰۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۵۰

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز کمک هزینه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی برای ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش خدمات سازمان طی امشب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا در خصوص کمک‌های بنیاد مستضعفان به مددجویان آسیب دیده از کرونا، گفت: در شرایطی که مردم با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای حدود ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی طی امشب کمک هزینه معیشتی موردی به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان روی کارت بانکی آنها شارژ می‌شود. 

وی درباره این خانواده‌ها توضیح داد: از این ۱۰۰ هزار خانوار، حدود ۷۰ هزار خانوار از خانواده‌های افراد دارای معلولیت هستند و حدود ۳۰ هزار هم خانوار از خانواده‌هایی هستند که زنان سرپرست خانوار مسئولیت اداره خانواده را برعهده دارند؛ این‌ خانواده‌ها، خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که با تشخیص مددکاران در استان‌های سراسر کشور این کمک هزینه به صورت موردی به آنها اختصاص یافته است. 

 رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد این خانوارها، مستمری بگیر هستند و ۳۰ درصد نیز خانواده‌هایی هستند که پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند، تصریح کرد: حدود ۲۰ درصد مبلغ کلی برای استان و شهرستان‌های تهران و ۸۰ درصد به سایر استان‌های سراسر کشور اختصاص داده شده است. 

به گفته قبادی دانا کل مبلغ اختصاص داده شده که با کمک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام شده ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز