خبرگزاری کار ایران

فوت ۸۵ بیمار مبتلا به کرونا در تهران طی ۲۴ گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۴۰

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از فوت ۸۵ نفر با تست قطعی کرونا درتهران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی فرمانده مقابله با کرونا درکلانشهر تهران درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مراجعان سرپایی در تهران بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است که از این جمع ۶ هزار نفر به بخش‌های سرپایی مراجعه‌کرده‌اند و مجموعه افرادی که در بخش‌های کرونایی بستری شده‌اند نیز بالغ بر ۸۹۰ بیمار است که بالغ بر ۱۷۰ بیمار از مجموع بیماران بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۶۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌‌های تهران بستری هستند و از این تعداد ۱۸۰۰ نفر در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری هستند. همچنین تعداد کسانی که ترخیص شده‌اند طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۰ بیمار بوده است که نسبت به افراد بستری شده کماکان تراز منفی است و حدود ۴۰۰  نفر با بیماران بستری شده تفاوت دارد.

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: در موج سوم بیماری کرونا اقامت بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها افزایش یافته و این بیماران نیز شرایط متفاوت‌تری دارند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ نفر از بیمارانی که تست pcr آنها مثبت بوده است جان خود را از دست داده‌اند.

وی درباره پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای در تهران گفت: همانطور که مستحضرید این درخواست به عنوان درخواست عمومی ۶۵ نفر از روسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به جناب آقای دکتر نمکی ارسال شده است. ان‌شاءالله قرار است بعد از بررسی فنی و کارشناسی که در کمیته‌های مربوطه انجام می‌شود این طرح نیز به تبادل نظر گذاشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز