خبرگزاری کار ایران

واکنش آموزش و پرورش به تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۱۴

رئیس مرکز نیروی انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گفت: ممکن است به صورت موردی برای برخی از اقلام حقوقی مثل کسورات سنوات ارفاقی مشکلاتی پیش بیاید که تلاش می‌شود آن‌ها حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «یارمحمد حسین‌بُر» رئیس مرکز نیروی انسانی و امور اداری آموزش و پرورش درباره علت تأخیر در صدور احکام بازنشستگان آموزش و پرورش توضیح داد: ما سعی کردیم در راستای اقدام به موقع و برای حفظ حرمت همکارانی که ۳۰ سال تلاش کردند صدور احکام را به روز کنیم. تقریباً برای اکثر همکاران بازنشسته سعی می‌کنیم بلافاصله اقدامات بازنشستگی آن‌ها را به صندوق‌های بازنشستگی ارسال کنیم. اما ممکن است به صورت موردی برای برخی از اقلام حقوقی مثل کسورات سنوات ارفاقی مشکلاتی پیش بیاید که تلاش می‌شود آن‌ها حل شود. 

وی ادامه داد: افرادی که در این زمینه با مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند به بخش مدیریت منابع انسانی ادارات کل مراجعه کنند و یا با شماره ۸۲۲۸۳۲۳۶ تماس بگیرند و شکایت خود را اعلام کنند. 

حسین بر گفت: معمولاً سعی می‌کنیم در همان ماه حقوق را برقرار کنیم و اقدامات بدون وقفه باشد و اکثر احکام در همان ماه صادر می‌شود. البته مواردی هم هست که چون در صندوق بازنشستگی، کسورات به موقع پرداخت نشده دچار مشکل شوند اما افراد به ما که منعکس کنند و ما قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد. 

وی در خصوص آمار بازنشستگان فرهنگی در سال ۹۹ گفت: در نیمه اول سال ۱۳۹۹ حدود ۲۵ هزار نفر از همکاران ما بازنشست شدند که برای همه آن‌ها اجرای احکام بازنشستگی صادر شده و از حقوق بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی برخوردار شده‌اند. 

رئیس مرکز نیروی انسانی و امور اداری آموزش و پرورش در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی گفت: قرار است حقوق همه بازنشستگان به اندازه ۹۰ درصد حقوق شاغلین باشد که این امر تصویب شده و از این ماه عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز