خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۱۷۹

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، حسن حبیبی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(بوشهر) منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم انتصاب خطاب به حسن حبیبی آمده است:

با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر حبیب رستمی ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب عالی به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) منصوب می شوید.

امید است با تدبیر جناب عالی و تعامل موثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه، برنامه‌های جاری پارک تداوم یافته و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه‌های کالبدی و محتوایی و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فرآهم آمده و جایگاه پارک علم و فناوری خلیج فارس در برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقاء یابد.

با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی ماموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

حبیبی متولد ۱۳۶۲ شهرستان خشت (فارس)، دارای دکترای تخصصی بهداشت و بیماری‌های پرندگان (دامپزشکی) و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس است.
وی چاپ بیش از ۳۵ مقاله ISI و علمی و پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی و ملی، استاد راهنما و مشاور چندین پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، پژوهشگر برتر نهمین جشنواره مبتکران و مخترعان استان فارس در سال ۱۳۸۹ و دانشجوی نمونه دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز در سال‌های ۸۶ و ۸۷ را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از مسئولیت‌های اجرایی حبیبی می‌توان به مدیریت مرکز رشدو فناوری شهرستان دشتستان از سال ۹۸ تاکنون، عضو هیئت رئیسه پارک علم و فناوری خلیج فارس از سال ۹۸ تاکنون، مدیر فرهنگی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس از سال ۹۵ تا ۹۷، داوری فنی و بازار بیش از ۱۵ هسته و شرکت جهت پذیرش در مراکز رشد استان بوشهر، مشاوره‌های تخصصی به بیش از ۱۰ شرکت مستقر در مراکز رشد استان بوشهر و طرح های در حال پذیرش، ناظر هسته کار آفرینی و نو آوری تکثیر و پرورش انواع طیور صنعتی در دانشکده کشاورزی از سال ۹۶ تاکنون، ناظر هسته کار آفرینی و نوآوری تکثیر و پرورش زالوی طبی، عقرب و بندپایان مفید در دانشکده از سال ۹۶ تاکنون، مدیر هسته پژوهشی با عنوان تولید پروتین ارگانیک با استفاده از گیاهان دارویی از سال ۹۶ تاکنون و مربی برتر کار آفرینی دانشگاه خلیج فارس در سال ۹۷ اشاره کرد.

مدیر کار آفرینی و نوآوری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس از سال ۹۷ تا ۹۹، کارآفرین و تولیدکننده برتر مرغ گوشتی شهرستان کازرون و استان فارس در سال ۹۳، برگزاری کارگاه‌های مختلف کارآفرینی در حوزه‌های دامپروری و کشاورزی دانشگاه خلیج فارس، مسئول فنی کارخانه خوراک دام و طیور بریشک از سال ۹۱ تا ۹۳، عضو کمیته سلامت محصولات غذایی و امور دام و طیور استان بوشهر از سال ۹۵ تاکنون، دبیر شورای صنفی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شیراز در سال ۸۶، دبیر انجمن علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز در سال ۸۶، مسئول کمیته دانشجویی اولین سمپوزیوم ملی آنفولانزا پرندگان در سال ۸۸ و عضویت سازمان نظام دامپزشکی استان بوشهر از دیگر مسئولیت‌های اجرایی وی به‌شمار می‌رود.
وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای دکتر حبیب رستمی، رئیس سابق پارک علم و فناوری خلیج فارس موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز