خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان به فرماندهی انتظامی از محل بودجه سال جاری/ بودجه استان تهران متناسب با درآمد آن پیش‌بینی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۸۱

استاندار تهران با اشاره به تخصیص ۱۵ میلیارد تومانی به فرماندهی انتظامی از محل بودجه سال جاری گفت: بودجه استان تهران متناسب با درآمد آن پیش‌بینی نمی‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه به برخی استان‌ها که از منابع نفتی برخوردار است، سهمی از سه درصد درآمدهای نفتی برای کمک به اعتبارات تملک دارایی‌ها پرداخت می‌شود اظهار داشت: استان تهران از یک عقب‌ماندگی در این زمینه برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: به تناسب درآمدی که در استان تهران خلق و تولید می‌شود، سهم آن از بازگشت اعتبارات کم است و به این مساله همواره طی سنوات گذشته اعتراض داشته‌ایم.

استاندار تهران تصریح کرد: امسال تشویقی که در این زمینه انجام گرفت، اعلام شد که اگر میزان درآمدهای پیش‌بینی شده استان تهران محقق شود، درصدی را در اختیار استان قرار می‌دهیم.

محسنی بندپی به تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده برای سال جاری به کمک سازمان امور مالیاتی این استان اشاره کرد و گفت: امید است از محل بازگشت افزایش درآمد بتوان سهمی را به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اضافه کرد که این رقم مازاد پیش‌بینی شده برای تخصیص به استان تهران به ۷۶ میلیارد تومان می‌رسد.

وی از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان به فرماندهی انتظامی از محل بودجه امسال خبر داد و افزود: تامین اعتبار برای پرداخت معوقات ۳۲۳ بازنشسته استان تهران طی روزهای آینده صورت می گیرد؛ ضمن اینکه سهم درآمدهای مالیاتی استان تهران از کشور سالانه به بیش از ۵۵ درصد می‌رسد؛ این رقم برای سال گذشته ۸۲ هزار میلیارد تومان بود و امسال به بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز