خبرگزاری کار ایران

توضیح سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره منع تردد و تعطیلی دو هفته‌ای در تهران/تصمیمی برای اعمال محدودیت‌های بیشتر گرفته نشده

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۴۱

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره پیشنهادات منع تردد از ۲۴ آبان و همچنین تعطیلی دو هفته‌ای در تهران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رییسی درباره خبر منع تردد از ۲۴ آبان ماه در تهران گفت: منع ترددهای درون شهری یکی از پیشنهاداتی است که نیاز است بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد. از همین‌رو قرار است در جلسه قرارگاه که در ساعت سه برگزار می‌شو این موضوع بررسی شود.

وی ادامه داد: هر اقدامی که مطرح می‌شود، باید جنبه‌های مختلف آن بررسی شود که چه میزان می‌تواند در کنترل بیماری تاثیر داشته باشد همچنین این موضوع که قابلیت اجرایی دارد یا خیر نیز باید بررسی شود. بنابراین اینکه گفته می‌شود از روز شنبه قرار است این محدودیت اعمال شود کذب است و مصوبه ستاد ملی در خصوص این موضوع وجود ندارد و باید امروز مطرح شود و بعد از تصویب نهایی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین درباره تعطیلی دو هفته‌ای در تهران گفت: قاطعانه عرض کنم این خبر که گفته می‌شود رییس‌جمهور دستور تعطیلی تهران را داده است اما استاندار اجرا نمی‌کند، صحت ندارد و همچین موضوعاتی مانند این موضوع باید مانند دیگر پیشنهادات مطرح شده و بررسی شود. در ستاد ملی اگر از سوی کمیته‌ها پیشنهاد داده شود بررسی می‌شود و بعد تصمیم‌گیری می‌شود اگر تصمیم‌گیری ستاد ملی صورت گیرد که رییس‌جمهور نیز رییس‌ آن است قطعا لازم‌الاجرا است.

وی ادامه داد: بنابراین این خبر از چندین جهت دچار اشکال و نقص بود و باز هم عرض می‌کنم اگر پیشنهادی بیاید و مصوب شود آقای رییس‌جمهور هم نظر می‌دهد و اگر تصویب شود لازم‌الاجرا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز