خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی مساجد برای غربالگری و تشخیص رایگان کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۱۹

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، اسامی مساجد برای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا در مساجد مناطق مختلف شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد: مطابق با بیانات مقام معظم رهبری در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا و تذکر ایشان برای لزوم آموزش همگانی درباره‌ راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا، میزهای درمانی را در مساجد مناطق مختلف شهر تهران برپا کرده است.

پویش احسان سلامت به منظور یاری رسانی به کادر درمان و کوشش در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت سلامت کشور با بهره گیری از مشارکت همدلانه و هم یاری جامعه، طرح میزهای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا را پس از مناطق چندگانه تهران در سطح کشور اجرا خواهد کرد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌هایی که در ذیل  از خدمات میزهای غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماری کرونا برخوردار شوند.

لیست مساجد فعال در طرح میزهای غربالگری بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام(ره):

مسجد صاحب الزمان(عج)- منطقه ۳ - چهارراه پاسداران - خیابان دولت - خیابان اختیاریه

مسجد ریحان - منطقه ۶ - میدان فاطمی- ابتدای خیابان شهید گمنام خیلبان شهید جهانمهر

مسجد حضرت جواد الائمه - منطقه ۱۰ - انتهای اتوبان یادگار امام - بلوار سی متری جی- خیابان شهید زمانی -خیابان شهید فلاح

مسجد محسنی - منطقه ۲۱ - تهرانسر- بلوار یاس- انتهای خیابان فجر، مسجد حضرت علی (ع) - منطقه ۱۴ - انتهای خیابان پاسدار گمنام- کوچه غفاری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز