خبرگزاری کار ایران

موافقت با تغییر نیمسال یا اولویت پذیرفته‌شدگان دانشگاه فنی وحرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۴۹

سازمان سنجش آموزش کشور با تغییر اولویت یا تغییر نیمسال پذیرفته شدگان آزمون های کاردانی و کارشناسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان سنجش آموزش کشور با تغییر اولویت یا تغییر نیمسال پذیرفته شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در آزمون کاردانی ناپیوسته فنی و حرفه‌ای نظام جدید آموزش متوسطه و هم چنین آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ موافقت کرد.

بر این اساس، با توجه به تصمیم شورای بررسی موارد خاص سازمان سنجش آموزش کشور، موارد مربوط به تغییر اولویت و جابه جایی پذیرفته شدگان با توجه به کارنامه نتیجه داوطلبان در صورت کسب حداقل نمره عملی لازم در اولویت مربوط، نسبت به معرفی فرد یا افراد به صورت مشروط به آموزشکده جدید اقدام و فهرست جابه جایی با قید نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی، شماره پرونده، کد ملی، کد قبولی اولیه و کد رشته مورد تقاضا برای بررسی و تأیید نهایی ارسال خواهد شد.

همچنین پذیرفته شدگان هر یک از آزمون‌های کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای نظام جدید یا آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته که تمایل به تغییر نیمسال پذیرش از نیمسال اول به دوم را دارند لازم است، حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹، دوره تحصیلی آموزش متوسطه یا دوره کاردانی را به پایان رسانده و مدرک دیپلم خود را دریافت کنند.

در همین راستا پذیرفته شدگان نیمسال دوم که مایل به تغییر نیمسال پذیرش به نیمسال اول را دارند، در صورت اخذ مدرک تحصیلی بر اساس دیپلم یا فوق دیپلم نسبت به معرفی آنان به نیمسال مورد تقاضا به صورت مشروط (در همان دوره قبولی روزانه یا نوبت دوم (شبانه) اقدام و فهرست اسامی به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی خواهد شد.

ثبت نام قطعی از داوطلبانی که با شرایط فوق تغییر وضعیت پیدا می‌کنند، منوط به اعلام رسمی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز