خبرگزاری کار ایران

ضبط مرسدس بنز قاچاق و جریمه ۱۹ میلیاردی متهم پرونده

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۴۵

سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از حکم ۱۹ میلیارد ریالی و ضبط خودرو برای عامل قاچاق مرسدس بنز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: مامورین نیروی انتظامی، یک دستگاه خودروی مرسدس بنز گذر موقت را که به طرز مشکوکی در سطح شهر شیراز تردد می کرد، متوقف کردند.

وی افزود: خودروی مذکور فاقد مدارک و اسناد قانونی بوده که برای بررسی های بیشتر، خودرو توقیف و پرونده ای نیز در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مالک خودروی بنز طی بازجویی های اولیه، هرگونه تخلف در این رابطه را انکار کرد و این در حالی بود که طی تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که علی رغم گذشت مدت زمان زیادی از منقضی شدن پلاک تردد خودرو، مجوز آن تمدید نشده و به طور غیرقانونی در سطح شهر در حال تردد بوده است.

سالاری با بیان اینکه خوردوهای وارداتی باید با پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شود و در غیر اینصورت قاچاق تلقی می شود، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودروی بنز به نفع دولت و جریمه ۱۹ میلیارد ریالی برای مالک آن صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز