خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

تکمیل پروژه‌های عمرانی تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۶۱۲

استاندار تهران با اشاره به لزوم تقویت اقدامات پیشگیرانه از ساخت و سازهای غیرمجاز بر ضرورت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های عمرانی تاکید کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ویدئو کنفرانس با شهرداران با اشاره به اثرات شیوع کرونا اظهار داشت: با شیوع کرونا درآمد شهرداری ها با چالش مواجه شد و شرایط را برای ایجاد پروژه های زیرساختی با دشواری همراه کرد اما برخی شهرداران با تلاش و عزم راسخ منابع مالی بیشتری به دست آوردند.

وی سپس افزود: رعایت ضوابط قانونی و تشدید نظارت جهت کنترل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است، از این رو نظارت بر جلوگیری از چنین ساخت و سازهایی تشدید می شود که این موضوع در استان تهران به سبب شرایط خاص آن حائز اهمیت بسیار است که در این راستا باید اقدامات پیشگیرانه تقویت شود.

استاندار تهران تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه به عنوان نمونه و به منظور تلاش جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلسه ویژه ای در لوسان برگزار کرده که همگی حکایت از عزم راسخ جهت مقابله با ساخت و سازها غیرمجاز دارد.

محسنی بندپی سپس گفت: در افتتاح پروژه های مربوط به دهه فجر پروژه های باکیفیت و در شان این ایام مدنظر باشد؛ همچنین سرعت بخشیدن به اتمام پروژه ها در اولویت قرار گیرد، در همین راستا تکمیل و افتتاح بیمارستان شهرقدس، شهریار و ملارد در دستورکار می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز