خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

تهران تامین‌کننده بیش از ۵۰ درصد درآمد‌های مالیاتی کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۸۲

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: همانطور که تهران تامین کننده بیش از ۵۰ درصد درآمد‌های مالیاتی کشور است، انتظار می‌رود که در زمان تخصیص منابع نیز این موضوع مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا اظهار داشت: در حالی که هزینه زندگی در تهران ۱.۵ برابر دیگر استان‌هاست، کارکنان استانی دولت در تهران خدمت رسانی به سایر استان‌ها را بر عهده داشته و ساکنان آن نیز حدود نیمی از مالیات کل کشور را می‌پردازند.

وی ادامه داد: در بحث تامین و تخصیص منابع، استان تهران برابر با سایر استان‌ها دیده شده است، در حالی که هزینه‌های زندگی، جمعیت و خدمات ارائه شده در تهران با سایر نقاط کشور یکسان نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تاکید کرد: مطالبه امروز استاندار و استانداری با توجه به هزینه‌های ۱.۵ برابری زندگی در تهران این است که منابع این استان در سطح وزارتخانه‌ها لحاظ شود.

عباس پاشا بیان داشت: معتقدیم که استان تهران باید نسبت به سایر استان‌ها رشد مضاعفی داشته باشد به این دلیل که سربار تقاضای خدمات سایر نقاط کشور وارد این استان می‌شود و در عمل تهران به تمام نقاط کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تاکید کرد: همانطور که تهران تامین کننده بیش از ۵۰ درصد درآمد‌های مالیاتی کشور است، انتظار می‌رود که در زمان تخصیص منابع نیز این موضوع مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز