خبرگزاری کار ایران

نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب‌های سطحی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۳۹

خزانه‌دار شورا گفت: در شرایطی که خود وزارت نیرو آب کشور را در قالب شرکت مدیریت می‌کند، چطور به شهرداری پیشنهاد تشکیل سازمان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در دویست و چهل و هفتم جلسه شورای شهر و در جریان رسیدگی به یک فوریت لایحه تاسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی  گفت: متولی اصلی این مسئله در سطح ملی وزارت نیرو است. چطور مجموعه‌ای که در سطح ملی به صورت شرکت است، به شهرداری توصیه می‌کند که سازمان ایجاد کند. مسئولیت شرکت و سازمان بر خلاف چیزی است که اعلام شد. 

خزانه‌دار شورا افزود: در شرایط فعلی که در تحریم هستیم، تنها شرکت‌ها هستند که به دلیل ماهیت حقوقی می‌تواند از کمک‌های نهادهای بین‌المللی استفاده کنند. مثل بانک توسعه اسلامی که برای همه پروژه‌های زیست محیطی وام بلاعوض می‌دهد یا بانک جهانی که برای شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران تسهیلات داده است. از مدیران شهرداری تعجب می‌کنم و احساس می‌کنم در ارتباط با مدیریت شهرداری کاملا دچار بلاتکلیفی هستند. 

او گفت: در مورد طراحی ساخت وسازه اگر امکانات نداریم، پس سازمان مهندسی و مشاوره یا معاونت عمرانی چه کار می‌کند. خواهش می‌کنم به توان کارشناسی شورا احترام بگذارید و از آوردن چنین لوایحی خودداری کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز