خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری درباره عدم اجرای مصوبات نامگذاری معابر

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۷۳

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف است مصوبات شورای شهر را در زمان قانونی خود به واحد‌های مربوطه ابلاغ کند و این واحد‌ها نیز مصوبات را اجرا کنند، در حالی که در برخی موارد به ویژه در خصوص مصوبات کمیسیون نامگذاری این مهم انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد حق شناس در جریان دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهرداری تهران گفت: در شورای شهر زحمات زیادی کشیده می‌شود تا مصوباتی تنظیم و تصویب شود اما بعد از اینکه این مصوبات ابلاغ می‌شوند انتظار این است که این مصوبات اجرا شوند، در حالی که برخی از مصوبات به مرحله اجرا نمی‌رسند و حتی برخی ابلاغ هم نمی‌شوند. 

حق‌شناس افزود: شهرداری موظف است مصوبات شورای شهر را در زمان قانونی خود به واحد‌های مربوطه ابلاغ کند اما در برخی از موارد از جمله مصوبات کمیسیون نام گذاری شاهد آن هستیم که این مصوبات توسط شهردار محترم به واحد‌های اجرایی ابلاغ نشده و با گذشت چندین ماه به مرحله اجرا نرسیده است. 

او تاکید کرد: این رویکرد برخلاف قانون و ضوابط بوده و ادامه این روند قابل قبول نیست. 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خطاب به هیات رییسه شورای شهر گفت: از هیات رییسه محترم تقاضا داریم در خصوص مصوباتی که به مرحله اجرا نرسیده اقدامات مقتضی برای پیگیری‌های بیشتر برای اجرا را صورت دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز