خبرگزاری کار ایران

دستگیری اعضای باند گروگانگیران در فارس/ بازگشت گروگان ۸۳ ساله به آغوش خانواده

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۶۹

با تلاش مأموران انتظامی، اعضای باند گروگانگیری در شهرستان "داراب" دستگیر و گروگان ۸۳ ساله به صورت صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایلنا، سردار "رهام بخش حبیبی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی های تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، یک پیرمرد ۸۳ ساله را به گروگان گرفته و ضمن تماس تلفنی با خانواده وی، از آنها  ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی اش طلب کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پرونده ویژه ای در این رابطه تشکیل شد، گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان های داراب و فسا، در نهایت پس از ۷۲ ساعت مخفیگاه اعضای باند گروگانگیران در اطراف شهرستان فسا شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، کارآگاهان در عملیات غافلگیرانه ۶  نفر از اعضای این باند را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد و به خانواده اش تحویل دادند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را اخاذی از خانواده فرد گروگان گرفته شده به دلیل مسائل و مشکلات مالی عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز