خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تخریب خودروها در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۰۸

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی شرور که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح گرم و تخریب شیشه های یک واحد صنفی قهوه خانه و شیشه خودروها در حوالی محله یافت اباد تهران کرده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزییات این خبر گفت: این فرد در هفته گذشته در حالتی غیرعادی ضمن عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم، اقدام به ایجاد درگیری و تخریب یک قهوه خانه نموده و پس از آن نیز اقدام به شکستن شیشه و خسارت به خودروها با استفاده از شی نوک تیز کرده بود.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه واعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که متهم مورد نظرشیشه‌های یک واحد صنفی قهوه خانه و تعداد ۵ دستگاه خودرو را از ناحیه شیشه‌های جلو و بغل تخریب و بلافاصه از فرصت استفاده کرده وازمحل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، روز گذشته شانزدهم آبان ماه، مخفیگاه متهم در حوالی نازی‌آباد را شناسایی و مأموران موفق شدند طی یک عملیات  پلیسی و در حالی که متهم اقدام به فرار کرده بود با شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیر کردند و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به واحد صنفی و خودروهای تخریب شده را حدود ۵۰۰ میلیون ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم از اراذل و اوباش سطح یک  و دارای سوابق شرارتی متعددی است که در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان داشت: این فرد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز