خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۸۷۲

محمدمهدی حاج محمدی با صدور حکمی پژمان پروین را به عنوان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی حاج محمدی با صدور حکمی پژمان پروین را به عنوان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب پروین آمده است: اگر والاترین عـبادت در پیشگاه حضرت حـق، خدمـت بـه خلق است، قطعاً خدمـت به عـبادالرحمن مؤمنی که میـراث دار بهـترین بـندگـان الهـی بـوده و بـه ایثـار، شهامـت، صبـرو پایـمردی شهـره اند، اجــری دوچنـدان دارد، خوزستان را به مردمی خـون گرم می شناسیم که نماد مقاومت ملت غیور ایرانند و به شهدایی می‌شناسیم که خون پاک خویش را درآن خطه، برای حراست از دین و وطن، نثار نمودند. انتظار می رود دردوران تحول سازمان زندان ها با محوریت تبدیل زندان به «آموزشگاه نیکی ها» ، براساس کارفرهنگی عمیق و بکارگیری گروه های جهادی و ایجاد اشتغال مولد، پایدار و هدفمند، با مشارکت بخش خصوصی و برنامه ریزی دقیق برای اصلاح و تربیت، ضمن هماهنگی با مدیران محترم قضایی وبـا بهره گیری از تمـام ظرفیت های قانونی و برنامه های مصوب سازمانی و اسناد بالا دستی جهت نیل به این مقصود، اقدام نمایید.

شایان ذکر است پژمان پروین پیش از این مدیرکل استان همدان بود. با معرفی پروین به عنوان مدیرکل از زحمات علی نظری در مدت سرپرستی زندان های استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز