خبرگزاری کار ایران

لاری تاکید کرد:

پرهیز از حضور در رستوران ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۰۳

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: توصیه ما به مردم این است که به طور کلی سعی کنند به رستوران نروند و از مراکزی که طبخ غذای بیرون بر دارند، سفارش غذا بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت درباره با چگونگی استفاده از غذاهای رستورانی گفت: همانطور که می‌دانید در ایام همه گیری بیماری کرونا در کشور لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی رستوران‌ها و مراکز پخت غذا از اهمیت زیادی برخوردار بوده است، بنابراین توصیه ما به مردم این است که به طور کلی سعی کنند به رستوران نروند و از مراکزی که طبخ غذای بیرون بر دارد سفارش غذا بگیرند.

وی ادامه داد: افراد با بیماری‌های زمینه‌ای جداً از رفتن به رستوران خودداری کنند و همچنین افراد از حضور در رستوران‌هایی که بیش از ظرفیت ۵۰ درصدی خود استفاده می‌کند و یا دارای سیستم تهویه نامناسب هستند، اجتناب کنند.

لاری افزود: از میزهای غذاخوری که پوشش یکبار مصرف دارد استفاده شود، شستشو و ضدعفونی دست‌ها را قبل و بعد از صرف غذا فراموش نکنید، برای سفارش نوشیدنی در کنار غذا حتماً از نوشیدنی‌های بسته بندی شده سفارش دهید، از نی‌های بسته بندی شده و لیوان یک بار مصرف استفاده کنید.

وی ادامه داد: دقت کنید نمک، فلفل و سماق در بسته‌بندی‌های یکبار مصرف صرف باشد، در صورت تمایل به سفارش سالاد و سبزی، حتما دارای بسته بندی یکبار مصرف و دارای مجوز باشد و همچنین از پرداخت وجه نقد به طور جدی خودداری شود، به جای آن از دستگاه کارتخوان استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز