خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۶۳

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور از درگذشت قائم مقام این مجمع بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد طباطبایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سید عباس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

وی افزود: مرحوم پورهاشمی یکی از بنیانگذاران مجمع خیرین سلامت کشور و موسسه عترت فاطمی و از امدادگران مخلصی بودند که خدمات زیادی در حوزه کمک به ایتام و محرومین بر جای گذاشتند.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه خدمات مرحوم پورهاشمی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری از اذهان پاک نمی‌شود، تصریح کرد: مرحوم پوهاشمی رئیس اسبق مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ریاست جمهوری و از تلاشگران کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بودند که برای ریشه کنی کرونا تلاش زیادی داشته و در جلسات مختلفی در استانهای مختلف داشتند.

طباطبایی گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در تهران مراسمی به صورت تجمعی تا پایان شیوع این ویروس منحوس از طرف خانواده مرحوم پورهاشمی برگزار نمی‌شود و قطعا بعد ریشه کنی این ویروس مراسم بزرگداشتی برای این خادم محرومان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز