خبرگزاری کار ایران

آزادی ۵ تن از زندانیان و محکومان مالی غیرعمد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۰۰

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از آزادی ۵ تن از زندانیان مالی غیر عمد شهر تهران، در سالروز ولادت با سعادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص)با اخذ کمک‌های خیرخواهانه مردمی و مشارکت کارکنان این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین "حبیب قیصری" اظهار داشت: روز گذشته همزمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) ۵ تن از زندانیان و محکومان مالی غیرعمدی که اغلب آنها سرپرست خانواده هستند و به دلیل بدهی‌های زیر ۱۵میلیون تومان در بند زندان گرفتار شده بودند از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی توضیح داد: زمینه آزادی این افراد با جمع آوری کمک های مردمی و اغلب همت کارکنان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و پرداخت بدهی‌های آنان فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قیصری با بیان اینکه اینگونه اقدامات خداپسندانه، مصداق بارز تحقق فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) که فرمودند؛ «نیروی انتظامی هم باید مظهر اقتدار و هم مظهر رأفت و مهربانی باشد»است، تصریح کرد: ماموران پلیس بایستی در عین اجرای مقتدرانه قانون، سیمای رحمانیت پلیس که نشانه پلیس در تراز نظام اسلامی را نیز از خود به نمایش بگذارند و این تفاوت اساسی بین نیروهای انتظامی در کشور ما با دیگر کشورهای دنیا است.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا خیلی از خانواده‌ها مدت‌هاست که دچار خسارت و بیکاری سرپرست خود شده و برای تامین مخارج زندگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

وی افزود: با نگاهی مهربانانه و با تأثی از رفتار پیامبر مهربانی‌ها و فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌توان گام‌های موثری در رفع پاره‌ای از مشکلات آنها را برداشت و از ورود خسارت‌های بیشتر جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز