خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۲۷ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در "تنکابن"

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۸۳

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۲۷ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که بدون مجوز تغییر کاربردی دیوار کشی و در حال ساخت و ساز بوده به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان "تنکابن" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و دیوارکشی اراضی کشاورزی از سوی افرادی سودجو در "تنکابن" موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده ماموران انتظامی کلانتری بخش "خرم آباد" و پاسگاه انتظامی"بلده" با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان با هماهنگی قضائی، بیش از ۲۷ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی با تخریب دیوار و ساخت و ساز های غیر مجاز رها سازی شد.

سردار میرزایی اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین رهاسازی شده که اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز در آن شده بود، بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام شد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، میرزایی با اشاره به اینکه تغییرکاربری زمین های کشاورزی و باغی با هدف سودجویی و ساخت و ساز در آن بدون مجوزهای قانونی از دستگاه های ذیربط تخلف است، تصریح کرد: قانون برای همه یکسان است و همگان باید از قوانین و مقررات جاری کشور تبعیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز