خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان ها از زحمات کارکنان زندان های کشور تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۳۴۶

​رئیس سازمان زندان ها در جلسه شورای مدیران با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: این روز را روز اخلاق و مهرورزی نام گذاری کرده اند لکن اخلاق و مهرورزی در ماموریت زندانبانی نقش کلیدی و محوری دارد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند؛ زندان باید به آموزشگاه نیکی ها تبدیل شود، اظهار داشت: چه کسی بهتر از یک زندان بان دلسوز و مهربان می تواند آموزگار و مربی این آموزشگاه باشد.
حاج محمدی افزود: متاسفانه این قشر غریب و مظلوم علیرغم خدمت پرافتخاری که دارند کمتر دیده می شوند، کمتر بحساب می آیند و کمتر مورد سپاسگزاری واقع می شوند.
رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: زندان بانان عزیز گاهی مهربانتر از پدر و مادر می شوند کسانی را نگه داری می کنند که گاه خانواده هایشان نیز از تحمل آنها عاجزند هرچند در این مسیر مرارت ها می کشند، هم تیزی می خورند و هم سیلی اما تحمل می کنند تا تحول ایجاد کنند، غصه می خورند تا غم و غصه ها را از بین ببرند. در طول خدمت ۳۰ ساله اسیر هستند تا دیگران را از اسارت نجات دهند و با اختیار خود رنج خدمت در زندان را قبول میکنند
وی خطاب به کارکنان زندان ها گفت: شما هم پرستارید اما نه پرستارِ یک بیمار بی رمق، پرستارِ بیماری که شما را آزار می دهد، دشنام می دهد.
حاج محمدی تصریح کرد: ما می دانیم که بعضی از شما در این خدمت پرتلاطم چه مظلومانه خدمت می کنید و سختی ها را به جان می خرید.
رئیس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این همه قرار است عمده بار مسئولیت اصلاح مجرمین که از وظایف قوه قضائیه است را شما عزیزان که به قول شهید والامقام عرصه زندانبانی سیداسدالله لاجوردی سربازان بی نام امام زمان(عج) هستید، به دوش بکشید.
عضو شورای عالی قوه قضائیه بیان داشت: ما زحمات شما را می بینیم و خود را مکلف می دانیم تحمل این سختی ها را برای شما آسان کنیم، انگیزه های شما را تقویت کنیم.
رئیس سازمان زندان ها تصریح کرد: البته اینکه گفتم شما کمتر دیده می شوید را باید اصلاح کنم. خوش بحال کسی که خدا و اهل بیت علیهم السلام او را می بینند چرا که دیدن آنها ارزش دارد و انشاالله شما عزیزان در زمره کسانی باشید که در بین آسمانیان شناخته ترند تا بین زمینیان.
رئیس سازمان زندان ها بیان داشت: در راستای قدرشناسی و جبران رنجها و محدودیت های شما و خانواده های عزیزتان بر این باوریم که اگر قرار است زندان بان بی نام باشد، بی نان نباشد. لذا اجرای قانون تسری را پیگیری کردیم تا حقوق معطل مانده ۸ ساله شما محقق شود.
وی در پایان با ابراز قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جناب آقای دکتر نوبخت به دلیل موافقت و صدور دستور اجرای قانون تسری برای کارکنان سازمان زندان ها گفت: انشاالله شما عزیزان نیز بیش از گذشته پرتوان، پر امید با نشاط تر از گذشته از زندانیانی که به امید ما هستند دستگیری کنید چرا که دلسوزی، مهرورزی و جدیت امروز ما با زندانیان حتماً موجبات نجات ما را در روز واپسین فراهم خواهد کرد.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران حوزه سلامت، اصلاح و تربیت در خصوص فعالیت های توسعه اشتغال و اقدامات حمایتی گزارش های جداگانه ای ارائه نمودند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز