خبرگزاری کار ایران

بیانیه هیات‌ها و کانون‌های دانشجویی در پی اهانت به رسول اکرم(ص) :

هیات‌های دانشجویی سراسر کشور حرکت بزدلانه رییس جمهور فرانسه را به شدت محکوم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۳۶

هیات‌ها و کانون‌های دانشجویی کشور با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) را محکوم اعلام کردند: اقدامات فرانسوی‌ها در راستای تئوری اسلام هراسی و تولید وحشت و خشونت به نام اسلام است.

‌به گزارش ایلنا به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، هیات‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پی اهانت به رسول اکرم(ص) بیانیه ای را صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

اینک و همزمان با ایام ربیع که پیام مهربانی وصلح و کرامت انسانی و اخلاق پیامبر اعظم، محمد بن عبدالله(صل الله علیه و آله و سلم) دل‌های مرده و سنگ را به نغمه ایمان و مهربانی می خواند، صدای نخراشیده برخی از مسئولین سکولار فرانسه یادآور طنین دعوت گران جنگ‌های صلیبی است. همهمه های نخراشیده ای که به بهانه دفاع از آزادی بیان، اسلام ستیزی را دنبال می کند.

گویی این بار طراحان اصلی سردمداران نظام سلطه و صهیونیزم که همواره تولید وحشت و خشونت به نام اسلام را برنامه ریزی می کنند تا تئوری اسلام هراسی خود را پیش ببرند، صدایشان از حنجره رئیس جمهور فرانسه طنین افکنده است.

اما رهبر معظم انقلاب چه خردمندانه ادعای شعاری دفاع از آزادی بیان را به چالش کشیده و حکیمانه پرسیده‌اند: چرا تردید در هولوکاست حرام است؟ و اگر کسی چیزی در این باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) آزاد است؟

هیات های دانشجویی سراسر کشور ضمن عرض تسلیت به محضر قدسی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه فداه و امت اسلام در سراسر عالم این حرکت بزدلانه را به شدت محکوم کرده و مراتب برائت و انزجار بی پایان خود را بدینوسیله اعلام می‌دارد.

امید است این حرکت و خیزش سراسری جهان اسلام پایان بخش این حوادث منحوس و زشت باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز