خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

توسعه دولت الکترونیک به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۷۲۳

استاندار تهران با اشاره به لزوم تسریع در تحقق دولت الکترونیک گفت: توسعه دولت الکترونیک به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسن بندپی در جلسه شورای اداری با اشاره به لزوم تحقق دولت الکترونیک اظهار داشت: اگر دولت الکترونیک تاکنون محقق شده بود بدون شک امروز فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از وضعیت کنونی  بود و می‌توانست به کنترل کرونا کمک کند.
 
وی ادامه داد: ایجاد و توسعه خدمات دولت الکترونیک از مفاد سند برنامه توسعه ششم کشور است که در سال ۱۳۹۳ به تصویب رسید اما به دلایل مختلف تاکنون محقق نشده است.
 
استاندار تهران بیان کرد: قطعا نزدیک به ۸۰۰ هزار مسافر روزانه مترو و همین میزان اتوبوس، فقط برای خرید و کارهای غیر ضرور جابجا نمی شوند و تعداد قابل توجهی از آنان به قصد مراجعه به ادارات از خانه بیرون می آیند؛ بنا بود با توسعه خدمات دولت الکترونیک سالانه ۱۲.۵ درصد از حجم مراجعات مردم به دستگاه های دولتی کاهش یابد اما اکنون بعد از گذشت ۶ سال در ابتدای اجرای این قانون هستیم.
 
محسنی بندپی سپس گفت: این استان باید پیش قراول اجرای این قانون و راه اندازی میز خدمت و پیشخوان خدمات دولت باشد تا سایر استان ها نیز از این روند تبعیت و الگوبرداری کنند، البته برخی دستگاه های همچون توزیع برق تهران و شهرستان ها و آبفا اقداماتی انجام داده اند، با این حال با آنچه قانونگذار در قانون توسعه ششم مشخص کرده فاصله داریم و باید اقدامات به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز