خبرگزاری کار ایران

توضیح دانشگاه فرهنگیان درباره کسر هزینه خوابگاه و غذا از دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۷۲

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره هزینه‌های کسر شده از دانشجویان این دانشگاه گفت: در ایام ‌آموزش مجازی ما از این هزینه‌های کسر شده برای ارتقاء بخش‌های آموزش مجازی مثل خرید سرورها،‌ ارتقا زیر ساخت‌های فناورانه، اینترنت و رایانه و همچنین ارائه خدمات مجازی استفاده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره ماجرای کسر هزینه خوابگاه و غذا از دانشجویان فرهنگیان گفت: دانشجویان ما در بدو ورود استخدام می‌شوند، معافیت از نظام وظیفه هستند و کمک هزینه تحصیلی را دریافت می‌کنند.

انصاری ادامه داد: بر اساس ماده ۱۹ اساسنامه دانشنامه فرهنگیان، تامین منابع مالی دانشگاه از طریق اعتبارات عمومی دولت و درآمدهای اختصاصی است که دولت بنا برقانون متعهدین خدمت که مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۶۹/۱۰/۱ است بخشی از این کمک هزینه تحصیلی که به دانشجویان اختصاص می‌دهد را کسر و به خزانه داری کل واریز می‌کند که در نهایت در قالب اعتبارات به دانشگاه پرداخت می‌شود.

وی افزود: در ایامی که دانشجویان آموزش مجازی و غیرحضوری دارند، بر اساس مصوبه هیات امنا تخصیص حدود ۵۰ درصدی برای این کسور لحاظ شده است. مبلغ این کسور حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که دولت کسر کرده و به دانشگاه در قالب اعتبارات پرداخت می‌کند.

انصاری‌راد بیان کرد: در ایام ‌آموزش مجازی ما از این هزینه‌ها کسر شده برای ارتقا بخش‌های آموزش مجازی مثل خرید سرورها،‌ ارتقا زیر ساخت‌های فناورانه، اینترنت و رایانه و ارائه خدمات مجازی استفاده کرده‌ایم.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: ما از بستر این هزینه‌ها، امکانات مجازی ار تامین کردیم اما چندین برابر این مبلغی که دولت کسر می‌کند برای دانشجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز