خبرگزاری کار ایران

وحدت و همدلی مردم و مسئولان رمز شکل‌گیری امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۳۸

فرمانده نیروی انتظامی، وحدت و همدلی مردم و مسئولان را رمز شکل گیری امنیت پایدار در این استان دانست.

به گزارش ایلنا، سردار"حسین اشتری" در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین میلاد با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام صادق (ع)؛ فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مردم ایران به خصوص مردم ولایت مدار شیعه و سنی استان تبریک گفت.

وی، هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) توسط رئیس جمهور منفور فرانسه را محکوم کرد و گفت: امروز کشورهای غربی دم از آزادی و حقوق بشر می زنند در حالی که خود ذره ای به آزادی بیان و رعایت حقوق بشر پایبند نیستند و این هتک حرمت توسط بالاترین مقام رسمی یک کشور غربی، خود گویای این حقیقت است در حالی که مسلمان همواره به تمامی پیروان ادیان الهی احترام گذاشته اند.

 فرمانده ناجا با اشاره به شکل گیری امنیتی پایدار در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: امروز شاهد رشد شاخصه های امنیتی در سطح استان هستیم و یکی از مهمترین عواملی که باعث شکل گیری این موفقیت شده، وحدت بین مردم، همدلی و هماهنگی خوب مردم با مسئولان استانی بوده است.

سردار اشتری، استان پهناور سیستان و بلوچستان را الگویی برای جهان اسلام دانست که در آن شیعه و سنی با برادری، برابری، همدلی و اتحاد زندگی مسالمت آمیزی را در کنار هم دارند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: دشمنان همواره تلاش کرده اند با ایجاد شکاف و اختلاف بین شیعه و سنی، استان سیستان و بلوچستان را ناامن کنند اما به برکت خون پاک برادران و خواهران شیعه و سنی که در کنار هم برخاک مقدس استان ریخته شد دشمنان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و هر روز شاهد ارتقاء امنیت در این استان هستیم.

 وی ادامه داد: زمانی در سیستان و بلوچستان شاهد فعالیت های خصمانه اشرار و گروهک های معاندی بودیم که از آن سوی مرزها حمایت و تجهیز می شدند اما به برکت همین اتحاد و همدلی مردمی، تلاش های نیروهای تأمین امنیت، همکاری مسئولان استانی و بخصوص تدابیر سازنده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروز سیستان و بلوچستان به یکی از استان های با ثبات امنیتی کشور تبدیل شده و تمامی شاخصه های امنیتی آن رو به بهبود است.

فرمانده ناجا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را زینت کشور دانست و گفت: امروز تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج، نیروهایی مردمی و همواره در کنار مردم هستند که علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خویش که برقراری امنیت کشور است در حوادث و بلایای طبیعی مختلف همواره در خط مقدم جبهه کمک رسانی به مردم بوده اند و در همین بحران اخیر شیوع ویروس کرونا با اقدامات خوبی که توسط نیروهای مسلح شکل گرفت این حقیقت به اثبات رسید.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت برقراری امنیت درسیستان و بلوچستان، گفت: همواره پیشتیانی انتظامی از این استان برای ناجا در اولویت بوده و ما تلاش کرده ایم علی رغم محدودیت های موجود تا سرحد توان هنگام تقسیم نیرو، امکانات و تجهیزات این استان را در اولویت قرار دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور، تلاش های سردار "محمد قنبری" در طول خدمت خود در سیستان و بلوچستان را ستود و گفت: سردار قنبری در این استان با یک روحیه جهادی کار را پیش برد و به همین دلیل موفقیت های خوبی بدست آمد و اکنون با یک کارنامه درخشان این جایگاه و مسئولیت را تحویل سردار "احمد طاهری" داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی، فرآیند انتخاب یک فرمانده را در ناجا فرایندی پیچیده و زمان بر برشمرد و گفت: طی چند ماه گذشته تلاش کردیم تا شایسته ترین فرد را به سمت فرماندهی انتظامی استان منصوب کنیم که با بررسی ها و مشورت های صورت گرفته و با توجه به تجربه و تبحری که سردار "احمد طاهری" در امور انتظامی داشتند، وی را شایسته این منصب مهم دانستیم چرا که معتقدیم وی با روحیه انقلابی و شناختی که از مردم و فرهنگ استان و مشکلات امنیتی و انتظامی موجود دارد می تواند به نحو احسن از عهده این وظیفه بزرگ برآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز