خبرگزاری کار ایران

در تذکری به شهرداری مطرح شد:

جانمایی نامناسب سایت برف‌روبی در منطقه یک و آسیب به درختان اردوگاه منظریه

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۳۳۹

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نسبت به برپایی سایت برف‌روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه و آسیب به درختان آن ارودگاه به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در جریان دویست و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در ارتباط با برپایی سایت برف‌روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه گفت: حفظ این اردوگاه برای شهر تهران بسیار مهم است، چرا که علاوه بر کارکردهای آموزشی یکی از معدود پهنه‌های سبز در شمال شهر تهران است. 

او خطاب به شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری و سازمان بوستان‌ها گفت: صیانت و حفاظت از فضای سبز اردوگاه منظریه شهید باهنر جزو اولویت‌های شهر است و مدیریت شهرداری از این منظر باید حساسیت و اهتمام لازم را داشته باشد. متاسفانه در چند روز گذشته، شهرداری ناحیه چهار منطقه یک، اقدام به برپایی سایت برف روبی در قسمت غربی اردوگاه باهنر کرده است. 

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران افزود: در سال ۹۷ نیز احداث سایت برف روبی و انتشار غبار نمک منجر به صدمه جدی به چهل اصله از درختان اطراف آن شده است و ما همچنان شاهد تکرار این اقدام هستیم. 

او با بیان اینکه در سال ۹۸ این ادوات در بیرون اردوگاه قرار گرفت، اما باز هم خسارت‌هایی را وارد کرد گفت: لذا با توجه به ضرورت حفاظت از فضای سبز به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اصرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان مجاور اقدام نموده و سازمان بوستان‌ها نیز تکلیف بر زمین مانده تهیه شناسنامه برای درختان این اردوگاه را به سرانجام برساند و گزارش اقدامات را به شورای شهر ارسال نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز