خبرگزاری کار ایران

بیانیه بعثه مقام معڟم رهبری و سازمان حج و زیارت در محکومیت توهین به پیامبر رحمت (ص)

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۱۹

بعثه مقام معڟم رهبری و سازمان حج و زیارت در محکومیت توهین به پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمان الرحیم

خداوند در قرآن مجید می فرماید:

وَإِذْ قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ یَا بَنِیٓ إِسْرَآئِیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقًا لِمَا بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ یَأْتِی مِنْ بَعْدِی اسْمُهُٓ أَحْمَدُ ۖ فَلَمَّا جَآءَهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ قَالُوا هَٰذَا سِحْرٌ مُبِینٌ

[یاد کن‌] هنگامی که عیسی بن مریم گفت: ای بنی‌اسرائیل! به یقین من فرستاده خدا به سوی شمایم، تورات را که پیش از من بوده، تصدیق می‌کنم، و به پیامبری که بعد از من می‌آید و نامش «احمد» است، مژده می‌دهم. ولی هنگامی که [احمد] دلایل روشن برای آنان آورد، گفتند: این جادویی است آشکار!! (صف ۶)

این روزها در ادامه توطئه های استکبار جهانی، توهین های سردمداران جاهلیت مدرن به موعود عیسی علیه السلام و اسوه انسانیت و آزادگی پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم را شاهدیم.

مستکبران عالم و خفاشانی که به تاریکی جهل دل سپرده اند، نمی توانند خورشید عالم تاب اسلام و گسترش انوار آن را ببینند و به اسلام هراسی و توهین به کتاب وحی و پیام آور کرامت انسان روی آورده اند.

اینان چهره کریه خود را پشت شعارهای آزادی و حقوق بشر پنهان کرده اند اما در حقیقت تنها به دنبال تکاثر و کسب قدرت بیشترند و آزادی واقعی و حقوق انسانها برای انان ارزش ندارد و این مدعا را در رفتارهای ظالمانه خود با جلیقه زردها و سیاهپوستان بروشنی اثبات نموده اند. اینان در تقابل مڟلومان عالم و حاکمان ظالم همواره جانب ستمگران کودک کش  را گرفته اند. تردیدی نیست که اگر عیسی مسیح سلام الله علیه امروز در میان ما بود در مقابل او که تفکر حاکمان بی عقلی چون مکرون را قبول نداشت می ایستادند و بی شک در زمان بازگشت حضرت مسیح بر روی زمین در جبهه دشمنان ایشان جای خواهند گرفت.

خادمان ضیوف الرحمان در بعثه مقام معڟم رهبری مدظله العالی و سازمان حج و زیارت ضمن برائت از تفکر کودک کشان، اراجیف از بن محکوم اسلام هراسان را تقلایی بی ثمر می دانند که:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

(آنان) می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. (صف آیه۸)

از خدای بزرگ تعقل و بازگشت از راه خطا، برای این منحرفان از فطرت الهی  خواستاریم.

           معاون وزیر                                     نماینده ولی فقیه در امورحج وزیارت

  و رییس سازمان حج و زیارت                                 و سرپرست حجاج ایرانی

       علی رضا رشیدیان                                               سید عبدالفتاح نواب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز