خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۳۱

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۱۴ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین بهروز ضمن تبریک به نودانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg. pnu. ac. ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

وی خلاصه مراحل پذیرش شامل؛ تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت «گزارش۲۶۰» عنوان کرد و گفت: کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند. 

وی افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b۹۹۱است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱اضافه نموده و بدون فاصله درج نمایند و گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند. 

وی با عنوان اینکه درصورتی که با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده‌اید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد نمایند، افزود: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> «پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود» نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند. 

امیرحسین بهروز اظهار داشت: بعد از تکمیل مراحل و پذیرش دانشجویان می‌توانند با شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه، جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۳۰ مهرماه به سیستم گلستان مراجعه کنند. 

وی تصریح کرد: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت۵۰ درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی –> آموزش –> گزارش‌های آموزش –> شهریه –> لیست‌ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند. 

مدیرکل روابط عمومی با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان‌پذیر است، اظهار داشت: دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می‌توانند از طریق منوی اصلی –> آموزش –> شهریه –> پرداختهای الکترونیکی دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند و یا از طریق گزارش ۱۶۳، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند. 

وی یادآور شد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می‌توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز