خبرگزاری کار ایران

۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۰۴

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در سوله ای متروکه درشمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی تریلر در چند روز اخیر مقادیر فراوانی روغن های خوراکی را در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران تخلیه و سپس خودروهای وانت روغن ها را بارگیری می کنند، بررسی موضوع ‌ در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که نشانی اعلامی سوله ای متروکه می باشد و دو مرد جوان در داخل سوله حاضر هستند و مقدار زیادی روغن های خوراکی نیز در داخل سوله احتکار و جمع آوری شده است.

این مقام پلیسی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، با ورود خودروهای وانت به داخل سوله، روغن های خوراکی بارگیری و خارج از چرخه توزیع با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازارزوغن های خوراکی عرضه می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از داخل سوله از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: ساعت ۱۱:۰۰ روز گذشته نهم آبان ماه تیمی از ماموران کلانتری جوادیه با هماهنگی های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در حال بررسی است، گفت: انتقال متهمان به کلانتری جوادیه و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز