خبرگزاری کار ایران

اجرای پروژه شهید تندگویان-شهید نواب و کاهش ۳۰ درصدی ترافیک منطقه

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۵۱

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب می‌تواند حدود ۳۰ درصد از ترافیک منطقه را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  "افشین حبیب زاده" رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مراسم آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب با اشاره به اینکه در شهر تهران دو گروه پروژه‌های عمرانی داریم، گفت: در این منطقه ۶۴ پروژه کوچک مقیاس اجرا شده است و پروژه‌های متوسط مقیاس نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند. 

حبیب زاده با اشاره به مشکلات در برخی مناطق به لحاظ اجرای پروژه‌های با مقیاس متوسط افزود: در این دست از پروژه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستیم که امیدواریم با تدابیر شهردار با سرعت بیشتری اجرای آنها پیش رود. 

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه مطالعات پروژه حاکی از کاهش بار ترافیکی در منطقه است، گفت:‌ اجرای این پروژه می‌تواند حدود ۳۰ درصد از ترافیک منطقه را کاهش دهد. همچنین از نظر زیست محیطی، نزدیک به ۳۹ کیلوگرم تولید آلاینده را در یک سال کاهش می‌دهد که عدد قابل توجهی است. 

حبیب زاده در پایان تاکید کرد که باید پروژه هایی از این دست که تاثیرات متعددی در منطقه می‌گذارند، پیش‌بینی شوند و حتی اگر پروژه‌هایی باشند که در این دوره به افتتاح و بهره‌برداری نرسند باید تعریف و پیش‌بینی شوند و در دوره‌های بعد پیگیر اجرای آن بشویم، چرا که تاثیرات خود را در منطقه خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز