خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران خبر داد:

۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در هفته جاری به ناوگان حمل‌و‌نقل تهران اضافه می‌شود/ افتتاح بزرگراه شهید نجفی‌رستگار در ماه جاری

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۲۳

شهردار تهران از اضافه‌شدن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در هفته جاری به ناوگان حمل‌و‌نقل تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب گفت:‌ پروژه حاضر که کلنگ آن امروز زده می‌شود در سه فاز اجرا خواهد شد. در فاز اول در زیر سطح و زیرگذر، میدان بهمن به آزادگان وصل می‌شود. 

او ادامه داد: در فاز دوم که در سطح صفر است،‌حرکت به سمت نواب شمال از روی زیرگذر میسر می‌شود. فاز سوم نیز نواب به سمت میدان بهمن از طریق پل هوایی تعقیب خواهد شد. 

شهردار تهران با بیان اینکه در این منطقه یک نیروگاه خورشیدی به بهره‌‌برداری رسیده است افزود: گفته شد در منطقه ۱۹ یک نیروگاه خورشیدی به بهره‌برداری رسیده است که موضوع مهمی است و در شهر تهران کم سابقه است که این اتفاق قابل تقدیر است. 

او با بیان اینکه به میمنت و مبارکی ماه ربیع الاول و به یاد رسول اکرم که به اخلاق و رافت اسلامی معروف هستند،‌ خدمات ویژه‌ای را به شهروندان تهران ارائه می‌دهیم از بهره‌برداری از پروژه نجفی رستگار خبر داد و گفت: این پروژه در این ماه به مرحله بهر‌ه‌برداری و اجرا می‌رسد. 

شهردار تهران به ورود اتوبوس و مینی‌بوس‌های خریداری شده توسط شهرداری تهران نیز اشاره کرد و گفت: پس از یک دهه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در این هفته به ناوگان حمل‌و‌نقل تهران اضافه می‌شود. 

حناچی با بیان اینکه اجرای پروژه‌ها در این شرایط سخت راحت نیست افزود: چرا که شرایط کشور عادی نیست. اوج تحریم‌های ظالمانه و شرایط حاد کرونایی را شاهد هستیم و برای فلج کردن فعالیت‌ها همین دو دلیل کافی است. 

شهردار تهران افزود: برآورد اولیه این پروژه حدود ۴۲ میلیارد تومان بود که به ۵۷ میلیارد ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز