خبرگزاری کار ایران

توقیف ۴ موتورسیکلت سنگین

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۸۰۹

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین خبر داد و گفت: این موتورسیکلت ها مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره امیز بودند که متوقف شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی سرهنگ مجید رنجبر در توضیح این خبر گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک  شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب  نسبت به توقیف ۴ مورد موتورسیکلت سنگین اقدام شد.

وی گفت: درساعت ۱۶:۲۰ در مسیرغرب به شرق بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی ( منطقه ۲۶ )، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰، کاوازاکی ۸۰۰ و یاماها ۲۴۰۰ سی سی توقیف شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۵:۵۰ در محدوده  شمال به جنوب بزرگراه مدرس بعد از پل پارک وی(منطقه۲۴)با رصد دوربین های نظارتی مرکز و همکاران منطقه یکدستگاه موتور سیکلت سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی توقیف شد.

وی ادامه داد:  با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب آن و خطرات برای سایر شهروندان  با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی منطقه  مناطق  پلیس راهور فاتب از طریق مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب  این موتورسیکلت‌های سنگین درهمان محدوده متوقف شدند.

رنجبر ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که از نوع سنگین بوده  و با لایی کشی  و ایجاد سر  وصدا نظم ترافیک را برهم  می‌زنند طبق قانون  برخورد کرده و  موتورسیکلت را به پارکینگ‌ منتقل می‌شوند.

وی در پایان اشاره کرد: رفع توقیف این گونه موتورسیکلت‌ها بنا بدستور مقام قضایی بوده و پلیس با هرگونه ناهنجاری و سلب آسایش مردم برخورد خواهد کرد.

وی از همشهریان عزیز تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز