خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰۰ هزار واحد انسولین قاچاق در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۲۶۳

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۰۰ هزار واحد انسولین قلمی در شهر "قدس" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "کیوان ظهیری" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، از طریق کار اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار بزرگ دپوی انسولین قلمی قاچاق در شهرستان "قدس" شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از انبار مذکور ۳۰۰ هزار واحد انسولین قلمی کشف و ۲ نفر را در این زمینه  دستگیر کردند.

سردار ظهیری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی، عنوان داشت: دستگیری سایر افراد نیز در دستور کار پلیس قرار دارد و ارزش ریالی این کالای مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۱۴۰میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه با هرگونه احتکار اقلام بهداشتی در سطح استان به شدت برخورد می شود، افزود: مبارزه با احتکار، گران فروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به طور جدی و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند هرگونه اخبار مربوط به فعالیت قاچاقچیان را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز